Monday, June 25, 2012

Apreciat President Mas: Sobre Eurovegas

Publicat el  per lizcastro

Un amic m’ha enviat l’adreça on enviar notes al President Mas. Aquí és el que li vaig escriure sobre Eurovegas. Tu també pots fer-ho.
Apreciat President Mas:
Li escric per demanar-li que no deixi que s’instal.lin els d’Eurovegas a Catalunya. No porten res de bo aquí, només vici, corrupció, diners mal guanyats i perduts, i la idea de que només has de tenir sort, que no cal treballar fort. No és el missatge que vull donar als meus fills, no vull viure en una communitat que dongui molts diners als que tenen molta sort i deixen els que treballen fort enrera. Al Sr. Adelson no li importa gens el nostre pais, només vol extreure-li tots els diners que pugui. (I això és sense ni comentar el fet de que no volen pagar impostos ni seguir les nostres lleis.)
Jo no sóc d’aquí originalment, però m’estimo molt Catalunya i faria molta cosa per ella (i en faig). Si us plau, no ens faci això.
Rebi una salutació ben cordial,
Elizabeth Castro

No comments:

Post a Comment